Zákaznický portál
Tato sekce je určena uživatelům sklápěčových koreb. Sám zákazník se často podílí na výsledném řešení. Pomocí zkušeností z konkrétního prostředí, pro které má být korba uzpůsobena, jsme byli schopni přijít s řadou nových efektivnějších řešení. Často se tedy potýkáme s požadavky na určitý pokročilý stupeň individualizace. Každé nově vyrobené korbě náleží tzv. Originální návod. Vedle tištěné formy má nově uživatel možnost získat návod rovněž v elektronické podobě na těchto stránkách.
Korby jsou v průběhu svého života vystaveny extrémním podmínkám. Zároveň musí odolávat silovému namáhání, povětrnostním podmínkám a chemickému působení přepravovaných látek. Proto je nezbytné vedle běžné udržby předat dle Originálního návodu korbu ke kontrole smluvnímu servisu. Úlohou servisu je vedle kontroly a schválení k dalšímu použití, též podchycení iniciátorů vedoucích k nevratnému poškození na korbě. Záruka je podmíněna prováděním kontroly, údržby a průběžného ošetřování dle Originálního návodu.
Technik servisu provede kontrolu dle tzv. Servisního formuláře. Zde provede záznam stavů jednotlivých skupin a kopii vyplněného formuláře odešle do f. Porgest, a.s. ke zpracování. Technik servisu seznámí uživatele se stavem korby. Dle výsledku bude uživatel obeznámen s výčtem částí vyžadujících ošetření pro možnost dalšího uplatňování záruky. Ošetření provede dle dohody uživatel nebo smluvní servis. Cenu za provedení kontroly a případné ošetření hradí uživatel.
Odkaz na stažení Servisního formuláře: